piątek, 29 kwietnia 2016

PO OWOCACH ICH POZNACIE, CZYLI STAŁO SIĘ!


Słowo ciałem się stało! Jednym słowem pierwszy cel zrealizowany! 

Dziś, 29 kwietnia 2016 odebrałam z CSK WUM w Warszawie podpisaną przez Dyrekcję Szpitala umowę, która otwiera drogę do wprowadzenia chirurgicznego leczenia wątroby, wnęki wątroby, przewodów żółciowo - trzustkowych i trzustki z zastosowaniem metody NanoKnife w Klinice Chirurgii Ogólnej i Transplantacji Wątroby tego Szpitala. To wielki dzień. 
Wszystko zaczęło się 13 stycznia 2016 podczas mojego pierwszego spotkania z Panem Prof. Wróblewskim. Dokładnie miesiąc później w mojej obecności podpisano List Intencyjny.

To wtedy koła machiny wpadły we własciwe tory i zaczęło się dziać. Formalności wydawały się nie mieć końca. Od miesiąca ciężko pracowaliśmy nad umową, w ostatnich tygodniach cały tłum prawników czytał, poprawiał, zmieniał i akceptował wzajemnie treść umowy. Ostateczna wersja została złożona 27 kwietnia. Dziś ok. 13.00 dostałam telefon i usłyszałam tak długo wyczekiwane słowa: "Umowa jest podpisana i gotowa do odbioru". I jest. Ten najważniejszy z podpisów pod nią! Dziękujemy Pani Dyrektor za Państwa otwartość na innowacje, na współpracę. 



Czy były chwile zwątpienia? Tak. Dużo było osób po drodze, które usiłowały z sobie tylko znanych powodów zdyskredytować to, co robiłam, by dziś móc napisać te słowa. Ale sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału, tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień! 


Bo to naprawdę wielka rzecz. Bałam się, że porywam się z przysłowiową motyką na słońce. Nie jestem ani lekarzem, ani lobbystą. Jestem optymistyczną idealistką zorientowaną na innych, którzy z różnych powodów mają gorzej niż ja. Dociekliwą z natury, więc może niektórzy mieli mnie po kokardkę :)  Ale dzięki cudownym ludziom, którzy nie tylko mi zaufali, ale również uwierzyli we mnie dziś mamy to, nad czym wspólnie ciężko pracowaliśmy. Ala, Ania, Piotr, Lucyna, Bogdan, Jola, Grześ, Dagmara, Iwona i wielu innych - DZIĘKUJĘ! Dziękuję mojej rodzinie, w szczególności mężowi i synowi, że to wytrzymali, że zrozumieli, jakie to ważne w tym co robię od lat. Bez Was nie dałabym rady.

Ale nie ma czasu na dłuższy odpoczynek. Czas na konkrety. Czas na kwalifikacje, czas na to, by zrealizować cel nr 2 - wprowadzić słowo pisane w życie. Teraz przenosimy się na 6 piętro CSK WUM. I wciąż zbieramy środki potrzebne na to, by projekt stał się ciągłością w nieskończoność. Jeszcze przez kilka dni można pomóc przekazując swój 1 % na rzecz projektu rozwoju badań nad metodą NanoKnife w Polsce. Każdy grosz się liczy. Bo robimy to dla nas samych, dla naszych bliskich, dla naszych znajomych, sąsiadów, przyjaciół. 

Każdy może mieć udział w tym projekcie.

Pomóż zakupić aparat NanoknIfe dokonując wpłaty na konto:
Fundacja Pomocy Dzieciom i Osobom Chorym “Kawałek Nieba”
Bank BZ WBK 

31 1090 2835 0000 0001 2173 1374
Tytułem: “461 NANOKNIFE”
wpłaty zagraniczne:
PL31109028350000000121731374
swift code: WBKPPLPP
Aby przekazać 1% podatku na aparat Nanoknofe: należy w formularzu PIT wpisać KRS 0000382243 oraz w rubryce ’Informacje uzupełniające – cel szczegółowy 1%’ wpisać “461 NANOKNIFE”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jeśli nie jest obraźliwy dla mnie, odwiedzających to miejsce lub bohaterów moich wpisów wkrótce zostanie opublikowany.