środa, 9 marca 2016

PIERWSZE URODZINY


Mój blog ma dziś pierwsze urodziny. Po latach wahania stworzyłam miejsce, w którym piszę o swoich emocjach, spostrzeżeniach, o Wojownikach i ich walce. Piszę o Aniołach i Motylach, które pojawiły się w moim życiu i ukształtowały moją osobowość, nauczyły szacunku do życia, pokory dla przeciwności losu. Każdy post oparty jest na faktach, których było dane mi doświadczyć. O napisanie niektórych zostałam poproszona. 

Wiem, że nie jest to dzieło literackie, ale nie nie chodziło mi nigdy o formę, a o przekazanie treści, które są dla mnie ważne. Są tacy, którym to miejsce nie podoba się, którzy poprzez moje opisy pewnych zjawisk dostrzegają niewłaściwość swoich działań, co powoduje zachowania, których nie chcę dziś oceniać. Ale tacy tez musza być, bo potwierdzają, że moje obserwacje środowiska, w którym spędzam z własnej woli dużą cześć mojego życia są słuszne.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy weszło do tego miejsca ponad 45.500 osób - dziękuję każdemu z Was za poświęcenie czasu dla treści mojego autorstwa. W zasadzie na blog zaglądają ludzie z całego świata. Czy się podobają się tematy, które poruszam? Nie wiem. Mam nadzieję, że tak. Czy udało mi się pomóc choć jednej osobie? Również nie wiem, ale mam nadzieję, że choć promil czytelników znalazł w tych treściach motywację do tego, by podać rękę Wojownikowi. Im dłużej zajmuję się pomaganiem, im głębiej wchodzę w temat walki o zdrowie i życie, tym więcej widzę problemów, bolączek, czasem też patologii. 
I mam nadzieję, że nie przestaniecie zaglądać do moich zapisków. Bo w zasadzie każda z opisanych dotychczas lub przyszłości historii może stać się częścią życia każdego z nas...

Dobrego dnia życzę Wam wszystkim.


2 komentarze:

  1. Gratuluję pierwszych urodzinek :) Blog bardzo mądry i za każdym razem wzruszający. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i cieszę się że tu trafiłam. Motywujesz, uświadamiasz, uszasz do refleksji. Dziękuję, że spotkałam Cię na swojej drodze, choć to tylko wirtualna znajomość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jeśli nie jest obraźliwy dla mnie, odwiedzających to miejsce lub bohaterów moich wpisów wkrótce zostanie opublikowany.