wtorek, 3 listopada 2015

KOMUNIKAT - KRADZIEŻ TREŚCI BLOGA TO COŚ, NA CO NIE WYRAŻAM ZGODY

W ostatnich dniach dotarły do mnie informacje, że jedna z fundacji (sic!!!) bez mojej wiedzy i co najważniejsze - zgody wykorzystuje wpisy z bloga dla swoich potrzeb (nie mylić z potrzebami podopiecznych). Treści te są następnie powielane w apelach przez portal pośrednictwa płatności prowadzony w myśl przepisów ustawy o działalności gospodarczej, który usiłuje wmówić innym, że ich działalność ma charakter charytatywny.

Oświadczam zatem, iż treści zamieszczane przeze mnie w tym czy innych miejscach są moją prywatną własnością, chronioną prawem określonym w Ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Można ją pobrać tutaj: http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU19940240083&type=3 (Oficjalne źródło - Internetowy System Aktów Prawnych). 

Pozwolę sobie na zamieszczenie linka do innego blog gdzie autor bardzo jasno wyjaśnia czym jest kradzież wartości intelektualnej i jakie niesie za sobą konsekwencje http://aferkowo-male.blogspot.com/2013/09/poradnik-aferkowa-kradziez-wasnosci.html

Jedynymi organizacjami, które mają moją zgodę i pełną aprobatę na korzystanie z moich wpisów w całości lub ich fragmentów to Fundacja Pomocy Dzieciom i Osobom Chorym KAWAŁEK NIEBA oraz Fundacja i portal pomocowy SiePomaga.
Nie mam nic przeciwko udostępnianiu moich wpisów jako linków do nich, komentowaniu zgodnie z zasadami współżycia społecznego z zachowaniem szacunku dla ich bohaterów oraz mojej osoby. 

Tyle w kwestiach formalno - prawnych dla jasności.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jeśli nie jest obraźliwy dla mnie, odwiedzających to miejsce lub bohaterów moich wpisów wkrótce zostanie opublikowany.